Jak działa serwis sprzedaży biletów

Czym jest system sprzedaży biletów?

System sprzedaży biletów to serwis umożliwiający zamówienie biletów online.
Dzięki szybkiej płatności, ze swoich biletów możesz korzystać nawet w ciągu 15 min!

 

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie:

  1. Wybierz bilety, które Cię interesują,
  2. Podaj swoje dane,
  3. Wybierz rodzaj płatności,
  4. Gotowe! 

 

Jeśli korzystasz z serwisu po raz pierwszy:
Jeśli zamawiasz u nas po raz pierwszy, podaj adres e-mail, hasło oraz uzupełnij dane kontaktowe. Po zaakceptowaniu regulaminu możesz sfinalizować swoje zamówienie klikając na 'Potwierdzam zamówienie i płacę’. 

Dla zarejestrowanych użytkowników:
Wystarczy zalogować się, dobrać usługi, które Cię interesują, wybrać formę płatności oraz kliknąć na 'Potwierdzam zamówienie i płacę’.







E-Skipass
© 2019 Wszystkie prawa zastrzeżone

Muzeum Wsi Radomskiej
ul. Szydłowiecka 30, woj. mazowieckie
26-600 Radom
tel./fax +048 332 92 81
muzeumwsi@muzeum-radom.pl
www.muzeum-radom.pl